گفتم بنویسم تا اینجا یه گردگیری بشهامروز 16 شهریور 1400 ساعت 7 و 30 دقیقه ی عصره و یک زن یکهو برای نوشتن توی وبلاگش دلتنگ شد و اومد تا دستی به خونه ی قدیمی و متروکه ش بکشه.همسایه ها هم محلی ها اینجا هستید؟میشه اگه توی تلگرام کانال دارید آدرستون رو واسم بذارید؟میشه اگه پیجی توی اینستاگرام دارید آدرسش رو لطف کنید؟میخوام بخونمتونمیخوام ببینمتون امضا یک زن دلتنگ ماماني عاشق...
ما را در سایت ماماني عاشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 19:49